Malam UntukMu Palestin..

ketika membakar bendera Israel
Takbir!!! Allahu Akbar!!
Kami Bencikan Yahudi!!!

Semalam, 22 jan 2009 merupakan salah satu peristiwa yang amat bermakna bagi insan yang kerdil ini. Bagi menunjukkan kasih sayang dan pesaudaraan kita dengan umat islam di Palestin, pihak Institut telah mengadakan satu program yang memberi kesedaran yang mendalam diri agar kita tidak lupakan saudara-saudara islam yang berada dalam ketakutan,kelaparan, dan kematian .Tahniah diucapkan kepada semua pihak yang menjayakan program ini. Apabila difikirkan program ini sememangnya amat patut mendapat sambutan hebat daripada warga institut. Namun begitu masih ada segelintir kita yang masih ragu-ragu dan persoalkan mengapa perlu dilaksanakan program ini. Golongan ini harus sedar akan situasi umat Islam sekarang, bagi mereka yang tidak menghadiri perhimpunan semalam seharusnya mempunyai rasa menyesal dan bersalah. Kita Umat Islam adalah bersaudara.

mujahidah-mujahidah

Malam untukmu Palestin merupakan malam yang memberi kesan yang mendalam kepada warga institut. Dalam program ini kita dapat pupuk rasa benci akan musuh Islam dan menimbulkan semangat yang tinggi untuk menentang dan menjatuhkan Israel.

Walaupun kita tidak mampu untuk menyumbangkan tenaga dan keringat untuk berjihad di Palestin, namun kita masih dapat membantu dengan cara berdoa dan memboikot barang-barang Israel dan Amerika.Memang tidak dinafikan lagi sememangnya kebanyakan barang keperluan kita merupakan produk Amerika, Israel dan sekutu dengannya. Tetapi berusahalah memboikotnya. Kerana pasti kita akan mendapat balasan yang besar dengan pengorbanan yang sekecil ini. Keikhlasan dalam hati itu amat penting dalam melakukan sesuatu perkara.

Yahudi Laknatullah!!!

Dalam ucapan Ustaz dari institut kami, kita jangan fikirkan yahudi hanya Israel sahaja , namun kita harus fikir Yahudi Laknatullah ada dimana-mana sahaja termasuklah Malaysia. Walaupun mungkin jasad-jasad Yahudi tidak wujud di malaysia namun ingatlah selain jasad mereka , budaya dan cara hidup Yahudi sememangnya wujud di negara kita ini, kita sebagai pelajar Islam yang bukan sahaja muslim tetapi juga seorang mukmin harus pandai mencegah dan menjauhi budaya-budaya yang dimurkai Allah ini.

Comments