aku ingin berubah

Saya ingin berubah menjadi insan yang sentiasa berfikiran positif..
Saya ingin berubah menjadi insan yang bertolak ansur..
Saya ingin berubah menjadi insan yang berjiwa matang..
Saya ingin berubah menjadi insan yang sentiasa mencari kebenaran..
Saya ingin berubah menjadi insan yang sentiasa ingin menolong sesorang..
Saya ingin berubah menjadi insan yang sentiasa bersangka baik kepada kawan-kawan..
Saya ingin berubah menjadi insan yang boleh menerima pendapat orang lain ketika berbincang..
Saya ingin berubah menjadi insan yang selalu senyum dan menunjukkan muka yang menyenangkan..
Saya ingin berubah menjadi insan yang merendah diri..

Kepada sahabat-sahabatku yang disayangi, bantulahku..pertolongan kamu semua amat diperlukan..Bimbinglah aku ke jalan yang benar..Hari ini lebih baik daripada semalam..

Comments