**** ^_^ ***

Assalamualaikum..

Memang sudah disangka masa berlalu dengan pantas sekali..tidak sedar hampir seminggu tidak mengjenguk blog ini..nak kata sibuk takde lah sibuk sangat..tapi adalah kerja-kerja yang perlu diselesaikan.ermm..assingmnt x siap-siap lagi ..adoyaii..lecturer nak suh anta jumaat ni dah..huhuu..

xpe2 semoga Allah mempermudahkan urusanku..aminn...

Semester ini bagaikan sem paling sibuk sepanjang duk kat sini..jadual sentiasa penuh je..maklumlah institusi suka buat aktiviti..so kene bagi kejasama lah..tapi apa yang penting kerjasama dan keikhlasan yang tinggi..

Baru rasa nak rehat-rehat datang pulak program baru..pengalaman-pengalaman..gunakan sepenuh masa yang ada dengan perkara yang berfaedah..

Sebelum saya terlupa,hari ini murapakan 27 rejab yakni israk mikhraj berlaku..
Betapa sayangnya Rasulullah s.a.w kepada umatnya,sanggup baginda memohon daripada Alalh mengurangkan jumlah bilangan solat daripada 50 kepada 5 sahaja..namun sejauh mana kita menghargai pengorbanan Rasulullah ini. Cuba bayangkan kita diwajibkan solat 5 waktu,macam mana kita membahagikan masa..Umat Nabi Muhammad S.A.W dikehendaki menunaikan solat sebanyak 5 waktu sahaja..namun masih ada yang masih tidak menunaikanny sepenuhnya..hargailah mengorbanan Nabi yang kita sanjungi..

Comments

Popular Posts