award

award
untuk penghargaan buat pemberi award kali ini saya pilih header blog pemberi...special 4 eeffah,,walaupun nampak xberape cntik ..tp ikhlas dr Suara Hati..
syukran nurul eeffah..ingat jugak kat ambe..


kat bawah ni awardnya...comelkan..warna pink gitu...


ehh..ada soklan jugak ek kena jwab...sebelum ni kne tag di eeffah xsempat jawab tp..kali ni pastikan jawab sampai habis..huhu

1) Apa yang anda rasa, bila mempunyai ramai follower?
ramai?? tbe2 tngok kat follower dah jd banyak tu tanpa disedari..huhu..rasanya agak malu gak kot..sbb nanti follower ni akan bace entry..tp nak buat camne itu adat berblogging..

2) Pendapat tentang Award di atas
comel..cute..귀여운(korean)..可爱(china)..प्यारा(hindi)..
pink color...

3) apakah yang anda buat untuk mempunyai ramai follower?
maybe sbab rmai kwan letak link blog kte kat blog die..kawan kpd kawn..blogwalking..clap jwpan ke..ermm..ziarah menziarahi
^_^

4) Sila upload gambar award follower kamu
iyya..sudah..

5) Taggedkan award ni kepada 5 orang
oh! kita tengok siapa yang kena

aniq
k.aisyah
zay
nisa'
tieka nadira


okeyhh..selama menjawab shabat2..

Comments

husniyah bazlaa said…
kak tim apa nak buat dengan award tuh? tak paham lah.. =='
bisikan insan said…
owh..nisa just take the award n answer the questions..that's all..huhu

yg atas tu akak saje buat untuk pemberi award tu..

Popular Posts