Bengang

Harini hati menangis lagi..sekali dengn hidung menangis...

Ermm

Memang patut pemimpin belajar untuk menjadi pemimpin..nak jadi pemimpin bukan semudah ABC..walaupun sekadar memimpin sekolah rendah yang kecil..

Tak perlu kot nak memuji orang lain depan kita dan dalam masa sama merendah maruah kita.. 

Dah kalu bagi kerje kat aku je..tak.mampu nak buat memang la bunyi..kalu mampu takdenya nak bising...semua benda nak bagi kat kita buruknya semua kite..orang yang duk tenang je tak de kije dan kije biase..n ikut je kepala boleh la dipuji2..

Aku berkerja ikut pemimpin..kalu apa yg disuruh bende yang tak rasional dan kesan jangka panjang tak fikir memang ak bangkang..bangkang bukan sekadar bangkang..aku siap bagitau cadangan dan rasional sekali..sebab tu perlu meeting.

Nak jadi pentadbir sekadar nama baik tak payah..buat kerja sambil lewa..bende tak setel kita tolong tanya tuk setelkan kita lak yang dicop selalu tak leh bagi kerjasama..tak nak lah ak nak ungkit kerja2 ak menggunung dan pencapaian ak selama ni..kalu ckp pun korang tak nampak..yg nampakny aku membangkang je kerje..orang bangkang fikir long term effect la bro..korang tak nak fikir..aku tlong fikir



Korang kene terima kasih ada orang macam aku jom..kritik dan bagi idea..tak dak orang macam sampai sudah tuk level tu je..sampai bile..sampai lingkup result budak2

Sorry la sebab ni je tempat boleh lepas puas hati...

Rase nak beli tempat penumbuk tinju je nak lepas perasaan...

Dengan pengalaman sebelum ni ak ada..jangan harap aku mengalah..lagi korang cabar aku n push aku..jatuhkan aku..lagi tu la aku akan buktikan aku lebih baik dari itu..sebab aku tahu bile orang tegur means ada kelemahan..cari kelemahan dan baiki kelemahan aku akan jadi orang yang lebih baik..

Sakit hati..pedih hati letak tepi..just prove it..i can do it..

Silap orang la....heheh

Comments